X متاسفانه ظرفیت تور تکمیل شده است.

بازديد از غار زيبای يخ‌مراد با استلاگتيت‌ها و استلاگميت‌های يخی و ...


این تور برای گروه های خصوصی (خانوادگی، دوستانه و ...) در هر تاریخی که شما بخواهید، اجرا می شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22518435 (021) تماس بگیرید.
خدمات

وسیله نقلیه توریستی در اختیار، صبحانه، میان وعده، بیمه (تا سقف 440 میلیون تومان دیه كامل و 10 میلیون تومان هزینه درمانی)، تیم اجرایی و ...

لوازم ضروری

كارت ملی، كفش مناسب برای پیاده‌روی، پوشاک مناسب و راحت برای حركت در غار، یک دست لباس و كفش اضافه، چراغ پیشانی، لوازم بهداشتی شخصی

یکی از خاص ترین غارهای ایران، غار یخ مراد است که با قندیل های کوچک و بزرگ و شفابخشش شهرت دارد. این غار با ارتفاعی در حدود دو هزار و ششصد و چهل متر از سطح دریا، از جاذبه های گردشگری استان البرز است.

در تور یک روزه غار یخ مراد همسفران گاندو و طبیعت دوستانی که اهل ماجراجویی هستند از این غار منحصر به فرد بازدید می کنند و یک روز شاد و خاطره انگیز را برای خود ثبت می کنند.

بهترین زمان بازدید از این غار مطبق است (در چهار طبقه)، اواخر زمستان و اوایل بهار است. هر چند که تا خرداد ماه نیز ممکن است که غار قندیل داشته باشد، اما قندیل های بزرگ و درخشان در اواخر زمستان و اوایل بهار وجود دارند.

مردم روستای کهنه ده معتقدند که این قندیل ها شفابخش هستند و برای همین، غار "یخ مراد" نام گزاری شده است.

به اعتقاد برخی این غار متعلق به دوره دوم زمین شناسی، مزو زوییک یا میان زیست، بوده و عمر آن حدود ۷۰ تا ۲۳۰ میلیون سال است؛ اما بعضی دیگر معتقدند که با توجه به فسیلی از گونه نرم تنان دریایی مربوط به دوره سوم زمین شناسی به نام کاردتیا که بر روی سنگ بزرگی در نزدیکی دهانه اصلی غار وجود دارد، این غار در حدود پنجاه میلیون سال پیش در زیر دریا به وجود آمده است.

در این تور یک روزه با گاندو همراه باشید و از این غار منحصر به فرد بازدید نمایید.


برای مشاهده جزئیات کامل تورها، روی عناوین تورها کلیک کنید.
تورهای این هفته
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای هفته بعد
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای سفارشی و اختصاصی
گروه گردشگری گاندو برای دوستانی که خواهان سفرهای خصوصی خانوادگی، دوستانه و ... هستند، تورهای متفاوت و متنوعی را مطابق با میل آن ها برگزار می کند.