X متاسفانه ظرفیت تور تکمیل شده است.

همراه شدن با رودخانه در دل تنگه ای با دیواره های استوار، لذت آب تنی و خنکای آب در تابستانی گرم، آبشارها و طبیعت زیبای منطقه، بازدید از کتیبه سنگی دوران فتحعلی شاه و ...


این تور برای گروه های خصوصی (خانوادگی، دوستانه و ...) در هر تاریخی که شما بخواهید، اجرا می شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22518435 (021) تماس بگیرید.
خدمات

وسیله نقلیه توریستی در اختیار، صبحانه، میان وعده، بیمه (تا سقف ۲۸۰ میلیون تومان دیه كامل و ۵ میلیون تومان هزینه درمانی)، تیم اجرایی و ...

لوازم ضروری

كارت ملی، كفش مناسب برای پیاده‌روی، پوشاک مناسب و راحت برای حركت در آب، یک دست لباس و كفش اضافه (به علت خیس شدن لباس‌ها و كفش‌ها در رودخانه)، زیرانداز، یک وعده غذای قابل حمل، لوازم بهداشتی شخصی

تور یک روزه تنگه واشی برای آن دسته از دوستانی که به دنبال سفر به نقاطی در نزدیکی تهران هستند، یک پیشنهاد مناسب است. عبور از میان رودخانه ای در دل تنگه و  گشت در دشت های این منطقه، از برنامه های این سفر است. ابتدا از تنگه اول می گذریم، بعد در میان دشتی سرسبز قدم می زنیم و سپس به تنگه دوم خواهیم رسید. بعد از این تنگه دشتی با  مناظر تماشایی قرار دارد و در انتهای مسیر، آبشاری زیبا میزبان شما خواهد بود.

 تنگه واشی به دلیل شرایط آب و هوایی اش در فصل تابستان و در روزهای تعطیل، مسافران بسیار زیادی را به سمت خود می کشاند. همین امر موجب شده که گاندو این تور را اکثرا در روزهای پنجشنبه برگزار کند.

 خنکای آب، طبیعت زیبا، صخرهای سر به فلک کشیده و آب های زلالی که از آن ها جاری است، آبشارهای تماشایی، شادی و هیجان و ... از ویژگی های تور تنگه واشی هستند. در تور یک روزه تنگه واشی همراه گاندو باشید.


برای مشاهده جزئیات کامل تورها، روی عناوین تورها کلیک کنید.
تورهای این هفته
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای هفته بعد
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای سفارشی و اختصاصی
گروه گردشگری گاندو برای دوستانی که خواهان سفرهای خصوصی خانوادگی، دوستانه و ... هستند، تورهای متفاوت و متنوعی را مطابق با میل آن ها برگزار می کند.