X متاسفانه ظرفیت تور تکمیل شده است.

ساحل درک، بندر صیادی و سواحل صخره ای بریس، گشت در منطقه آزاد چابهار، بازار محلی و نخلستان های سراوان، باغ میوه های استوایی، محوطه باستانی شهر سوخته با پنج هزار سال قدمت و موزه آن، رمل های شنی بندر تنگ، قایق سواری در جنگل های حرا، کوه خواجه (اوشیدا)، بازدید از دلفین های دریای عمان، گل فشان تنگ، موزه زاهدان، کوه های مریخی، دریاچه لیپار، قلعه سب، خلیج گواتر، موزه زنده کلپورگان با هفت هزار سال قدمت، سواحل خزه ای و صخره ای بندر تنگ، بازدید از گاندوهای باهوکلات و ...


این تور برای گروه های خصوصی (خانوادگی، دوستانه و ...) در هر تاریخی که شما بخواهید، اجرا می شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22518435 (021) تماس بگیرید.
خدمات

وسیله نقلیه توریستی در اختیار (برای گشت ها)، شانزده وعده های غذایی (7 صبحانه، 4 ناهار، 5 شام)، اقامتگاه ( 2 شب هتل، 5 شب بومگردی)، قایق برای گشت در دریای عمان، کلیه ورودیه ها، پذیرایی ویژه شب یلدا، بیمه (تا سقف 640 میلیون تومان دیه كامل و 10 میلیون تومان هزینه درمانی)، تیم اجرایی و ...

لوازم ضروری

شـناسنامه، كفـش مناسـب پیاده روی، دمپايی يا صندل ورزشی، پوشـاک مـنـاسـب (بـرای هـوای گـرم و سـرد)، ملحفه، پتوی مسافرتی و روبالشی، كوله‌پشتی يک روزه، دارو و لوازم بهداشتی شخصی

تور زابل تا چابهار توری هشت روزه است که در طی این هشت روز، هر روز به گشت می پردازیم و از جاذبه های زیبای استان سیستان و بلوچستان بازدید می کنیم.

جالب است بدانید که سیستان در گذشته نام های متفاوتی داشته از جمله "هیرمند" که قدیمی ترین نامی است که درمتون تاریخی بر جای مانده است و نام های دیگری مانند "زرنکا" در زمان هخامنشیان یا "سکستان" در دوره های اشکانیان و ساسانیان، بر اساس روایات و متون عربی "سجستان"، و بالاخره سیستان.

در ادامه به معرفی برخی از جاذبه هایی که در تور زابل تا چابهار مورد بازدید قرار می گیرند، می پردازیم.

شهر سوخته یکی از شگفتی ساز ترین مناطق ایران است که در زابل قرار دارد. این شهر به گفته کارشناسان، از دیدگاه بافت شهری، برنامه ریزی شهری، جمعیت و ... اولین شهر جهان است. در سه هزار و دویست سال قبل از میلاد این شهر (که نام اصلی آن مشخص نیست) بنیان گذارده شده و تا سال هزار و هشتصد قبل از میلاد مسکونی بوده است. از آنجایی که در دو دوره زمانی بین سال های 3200 تا 2750 قبل از میلاد این شهر دچار حریق شده، نام شهر سوخته را بر آن نهاده اند.

بر اساس کاوش های باستان شناسان اولین چشم مصنوعی جهان، اولین جراحی جمجه، کهن‌ترین انیمیشن و تصویر متحرک که روی یک جام نقش بسته (در آن بزی به یک بوته گیاه نگاه می‌کند و از آن بالا می‌رود)  در این شهر کشف شده است. بر اساس همین پژوهش ها لوله‌هایی سفالی در شهر سوخته پیدا شد که احتمالاً برای آب‌رسانی یا دفع فاضلاب از آن ها استفاده می‌شده است و بسیاری کشفیات جالب دیگر  که بسیار شگفت انگیز هستند.

کوه های مریخی در نزدیکی چابهار قرار دارند و به کوه های مینیاتوری هم شناخته می شوند. در زبان محلی به این کوه ها "کالانی" یا "آریا" می گویند. از آنجایی که در گذشته این مناطق زیر آب بوده اند، فسیل هایی از حیوانات دریایی را می توان در بی این کوه ها دید. یکی از جذابیت های گشت در این منطقه این است که درست روبروری کوه های مریخی دریا قرار گرفته و مناظر زیبایی را می توان مشاهده کرد.

این تور سرشار از جذابیت است ازجمله تماشای گاندوهای ایرانی، گل فشان تنگ، جنگل های حرا، سرزمین خورشید، دروازه اقیانوس و ...

با گروه گردشگری گاندو همراه باشید...


برای مشاهده جزئیات کامل تورها، روی عناوین تورها کلیک کنید.
تورهای این هفته
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای هفته بعد
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای سفارشی و اختصاصی
گروه گردشگری گاندو برای دوستانی که خواهان سفرهای خصوصی خانوادگی، دوستانه و ... هستند، تورهای متفاوت و متنوعی را مطابق با میل آن ها برگزار می کند.