X متاسفانه ظرفیت تور تکمیل شده است.

تجربه ماهيگيری در خليج فارس، تنگه شگفت انگيز چاهكوه، پرنده‌نگری در جنگل حرا، جزاير ناز، ديدار از دلفين‌های جزيره هنگام، دره ستاره‌ها، تنديس، قلعه پرتغالی‌ها، غار نمكدان، دره رنگين‌كمان، كارگاه لنج سازی، بازار درگهان، سواحل صخره‌ای هرمز، غواصی در سواحل مرجانی جزیره لارک و  ...


این تور برای گروه های خصوصی (خانوادگی، دوستانه و ...) در هر تاریخی که شما بخواهید، اجرا می شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22518435 (021) تماس بگیرید.
خدمات

حمل و نقل های دریایی (از قشم به هنگام و بالعکس، از قشم به جنگل حرا و بالعکس، از قشم تا هرمز و بالعکس، از قشم تا لارک و بالعکس)، وسیله نقلیه توریستی در اختیار (جهت گشت های قشم و هرمز)، كليه‌ی وعده‌های غذايی (پنج صبحانه، شش ناهار، پنج شام)، آموزش مبانی غواصی به همراه تجهیزات و یک دایو تفریحی، اقامتگاه: خانه روستایی تجهیز شده (چهار شب در قشم و یک شب در هرمز)، ورودیه ها، بیمه (تا سقف 640 میلیون دیه كامل و 10 میلیون هزینه درمانی)، تیم اجرایی و ...

لوازم ضروری

شـناسنامه، كفـش مناسـب پیاده روی، دمپايی يا صندل ورزشی، پوشـاک مـنـاسـب (بـرای هـوای گـرم و سـرد)، كیـسـه خـواب یا پــتـو مسـافـرتـی، كوله‌پشتی يک روزه، چراغ پیـشـانی یا چـراغ قـوه، دارو و لوازم بهداشتی شخصی

گاندو شما را به این تور متفاوت دعوت می کند:

جاذبه ها و گشت های این تور بسیار زیادند. اما در این جا به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

 

ماهیگیری در دل جنگل های حرا و خلیج فارس: که یکی از جذاب ترین بخش های این تور طبیعت گردی است. برای این که ماهیگیری را تجربه کنیم، باید هنگام غروب به دل جنگل های حرا بریم و ضمن تماشای غروب رویایی خلیج فارس تورهای ماهیگیری را به آب می اندازیم. بعد به گشت شبانه روی آب های خلیج در دل جنگل های حرا می پردازیم. هنگام صبح، با بیدار شدن پرندگان و همزمان با طلوع تماشایی خورشید تورهای ماهیگیری را جمع می کنیم.

 

تنگه اعجاب انگیز چاهکوه: این تنگه یکی از شگفت انگیزترین آثار  ژئو پارک قشم است. به گونه ای که دیدن چندین باره آن نیز شما را ارضاء نخواهد کرد.

 

جزیره بی نظیر هرمز: اگر هرمز را ندیده اید، باید بدانید که لذت دیدن بهشت زمین شناسان را از دست داده اید. این جا زمینش با شما حرف می زند!

 

دلفین های حد فاصل جزیره قشم و هنگام: دلفین ها یکی از دوست داشتنی ترین موجودات آبی هستند. در یک برنامه قایق سواری، به تماشای دلفین های زیبا و مهمان دوست می نشینیم.

 

جزایر ناز: یکی از جاذبه های جزایر ناز، لذت قدم زدن روی زمینی است که می دانید کف خلیج فارس بوده و تا ساعاتی دیگر بر اساس پدیده جزر و مد، همه این منطقه که شما روی آن ایستاده اید زیر آب می رود. تماشای صخره های بلندقامت و زیبای این منطقه، صدف ها و مرجان های متنوع که میزبان شما هستند، آرامش و سکوت کم نظیر جزایر ناز و ... جاذبه های دیگر جزایر (واقعا) ناز هستند.

 

دره ستاره ها: شاهکار طبیعت که حاصل فرسایشی حدود 2 میلیون سال است. افسانه ای وجود دارد که محلی ها به آن استاره کفته یا استار افتاده می گویند. بنابراین افسانه این دره بر اثر سقوط ستاره ای پدید آمده است. در واقع شکل عجیب و غریب و صداهایی که به دلیل وزش باد در بین صخره ها به وجود می آید سرچشمه پیدایش این افسانه است.

 

غواصی در سواحل مرجانی لارک: جزیره لارک یکی از زیباترین و بکرترین جزیره های مرجانی خلیج فارس است. تنوع زیستی بسیار خوب و مرجان های شاخ گوزنی کم نظیر اطراف جزیره لارک، این جزیره را به یکی از بهترین سایت های غواصی ایران تبدیل کرده است. غواصی در اطراف این جزیره تجربه ای تکرار نشدنی خواهد بود.

 

و ...


برای مشاهده جزئیات کامل تورها، روی عناوین تورها کلیک کنید.
تورهای این هفته
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای هفته بعد
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای سفارشی و اختصاصی
گروه گردشگری گاندو برای دوستانی که خواهان سفرهای خصوصی خانوادگی، دوستانه و ... هستند، تورهای متفاوت و متنوعی را مطابق با میل آن ها برگزار می کند.