X متاسفانه ظرفیت تور تکمیل شده است.

غاری آبی در دل جنگل‌های انبوه شمال، سفری ماجراجویانه به اعماق زمین و ...


این تور برای گروه های خصوصی (خانوادگی، دوستانه و ...) در هر تاریخی که شما بخواهید، اجرا می شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22518435 (021) تماس بگیرید.
خدمات

وسیله نقلیه توریستی در اختیار، صبحانه (رستوران به صورت بوفه)، بیمه (تا سقف 800 میلیون تومان دیه كامل و 10 میلیون تومان هزینه درمانی)، تیم اجرایی و ...

لوازم ضروری

كارت ملی، كفش مناسب برای پیاده‌روی، پوشاک مناسب و راحت برای حركت در غار، یک دست لباس و كفش اضافه (به علت خیس شدن لباس‌ها و كفش‌ها در غار نیاز به تعویض آن‌ها پس از خروج از غار الزامی است)، یک وعده غذای سبک، چراغ پیشانی، لوازم بهداشتی شخصی

غار دانیال تنها غار آهکی رودخانه ای است که در اعماق جنگل های شمال واقع شده است. برای رسیدن به دهانه ی این غار شگفت انگیز، ابتدا باید از مسیری زیبا در دل جنگل های شمال عبور کنیم تا خودمان را برای تجربه ای ماندگار از پیاده روی در رودخانه ای در اعماق زمین آماده کنیم. اگر شما خواهان رفتن به تور در شمال هستید که ترکیبی از تور جنگل، تور غار و تور ماجراجویانه باشد، گروه گردشگری گاندو که اولین مجری تور غار دانیال در تهران است، شما را دعوت به همراهی در تور یک روزه غار دانیال می نماید.


برای مشاهده جزئیات کامل تورها، روی عناوین تورها کلیک کنید.
تورهای این هفته
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای هفته بعد
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای سفارشی و اختصاصی
گروه گردشگری گاندو برای دوستانی که خواهان سفرهای خصوصی خانوادگی، دوستانه و ... هستند، تورهای متفاوت و متنوعی را مطابق با میل آن ها برگزار می کند.