X متاسفانه ظرفیت تور تکمیل شده است.

گشت در جاده اسالم به خلخال، پیاده روی و تماشای مناظری زیبا در جنگل بکر پیسه سون، آبشار ویسادار، رودخانه دینارود، ساحل گیسوم، اقامت بر فراز ابرها در ارتفاعات جنگلی و ...

این تور در تاریخ ۱۴ و ۱۵ خرداد نیز اجرا می گردد


این تور برای گروه های خصوصی (خانوادگی، دوستانه و ...) در هر تاریخی که شما بخواهید، اجرا می شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22518435 (021) تماس بگیرید.
خدمات

 وسیله نقلیه توریستی در اختیار، 2 صبحانه، 1 شام، بیمه (تا سقف 640 میلیون تومان دیه كامل و 10 میلیون تومان  هزینه درمانی)، اقامتگاه (چادر)، تیم اجرایی و ...

لوازم ضروری

شناسنامه، كفش مناسب برای پیاده‌روی، پوشاک مناسب فصل، یک دست لباس و كفش اضافه، پانچو (یا پو شاكی كه در مقابل بارش احتمالی باران، آب به داخل آب نفوذ نكند)، ظروف شخصی (لیوان، بشقاب، قاشق و چنگال)، چراغ پیشانی یا چراغ قوه، زیرانداز، کیسه خواب یا پتو مسافرتی، کوله پشتی یک روزه، یک وعده غذای قابل حمل، لوازم بهداشتی شخصی

یکی از تورهای شمال گاندو تور جنگل پیسه سون است که البته به غیر از گاندو، هیچ مجموعه گردشگری دیگری این تور را اجرا نمی کند. در این تور ما سفری به شمال ایران خواهیم داشت؛ به ارتفاعات جنگلی و کم تر دست خورده استان گیلان.

خنکای آب و هوای این منطقه، آرامش و سکوت طبیعت، مشاهده ابرهای رقصان در زیر پا و اطراف ما، گشت در ساحل جنگلی گیسوم، گذر در جاده اسالم به خلخال، رودخانه ای خروشان، آبشارها و چشمه ساران، مشاهده پرندگان جنگلی و صدای خوش آن ها از ویژگی ها و جذابیت های این تور دو روزه خواهند بود.

بی شک یکی از رویایی ترین جاده های جنگلی ایران، جاده اسالم به خلخال است که استان گیلان را به استان اردبیل متصل می کند. شرایط اقلیمی خاص این منطقه کوهستانی و ترکیب آن با جنگل های زیبا و باطراوت، مناظری کم نظیر و چشم اندازی تماشایی را پدید آورده است. جاده اسالم به خلخال با زیبایی مسحور کننده اش میزبان گردشگران و افرادی است که به طبیعت بکر ایران علاقه مند هستند. 

آبشار ویسادار سومین آبشار مرتفع استان گیلان است. تماشای تلألو خورشید از میان شاخه های انبوه، در کتار آبشاری خروشان با بلندای 20 متر و همهمه آب و آواز پرندگان از دیگر جذابیت های تور جنگل پیسه سون هستند.

در این تور دو روزه بازدیدی هم از ساحل جنگلی گیسوم خواهیم داشت. برای رسیدن به دریا و ساحل گیسوم باید از کنار شالیزارها و تونلی از درختان سر به فلک کشیده و سبز بگذریم.

همسفرانی که در این تور شرکت می کنند باید آمادگی پنج ساعت پیاده روی در جنگل و همچنین آمادگی بارش های لذت بخش منطقه را داشته باشند. این تور با ترکیبی از جنگل و کوهستان و آبشار و دریا، هم برای دوستانی که از تجربه شب مانی در ارتفاعات جنگلی و بر فراز ابرها در چادر لذت می برند، و هم عکاسانی که به دنبال عکس های متفاوت از طبیعت هستند و هم طبیعت دوستانی که از سفر به مناطق بکر لذت می برند مناسب خواهد بود.

عکس ها و خاطراتی از تور جنگل پیسه سون
سفر به شمال همیشه برای همه جذابه؛ مخصوصا وقتی سفرت به جنگلی سرسبز و کاملا بکر باشه و در طول مسیر با رودخانه ای پرآب همپا و هم قدم بشی و به موسیقی دلنواز پرندگان جنگلی گوش کنی. و بعد هم پاهات رو به آب خنکی که از یه آبشار خروشان جاری میشه بسپاری که تمام خستگیش رو با خودش ببره ...
  • تور دو روزه
  • تور چنگل
  • جنگل پیسه سون
  • تور طبیعت گردی
ادامه...
وقتی که دلت از غوغا و آلودگی شهر می گیرد
وقتی که دلت از غوغا و آلودگی شهر می گیرد، منتظر فرصتی هستی که دو سه روز از درس و کار و زندگی ماشینی و روزمره ی شهری فاصله بگیری و در دامان طبیعت به آرامش برسی. تعطیلات خرداد یکی از همان فرصت های مناسب برای سفر و کسب آرامش است. (البته به شرطی که مقصد سفر را به درستی انتخاب کرده باشی؛ چون بعضی از مقاصد حسابی شلوغ و پر ترافیک بوده و نه تنها به آرامش نمی رسی، بلکه به جز خستگی سوغات دیگری هم از سفر به همراه نخواهی داشت)
ادامه...

برای مشاهده جزئیات کامل تورها، روی عناوین تورها کلیک کنید.
تورهای این هفته
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای هفته بعد
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای سفارشی و اختصاصی
گروه گردشگری گاندو برای دوستانی که خواهان سفرهای خصوصی خانوادگی، دوستانه و ... هستند، تورهای متفاوت و متنوعی را مطابق با میل آن ها برگزار می کند.