X متاسفانه ظرفیت تور تکمیل شده است.

تپه‌های شن روان، چاه دستكن، درياچه نمک، جزيره سرگردان، چند ضلعی‌های كوير، كاروانسرای شاه‌عباسی، تجربه شب مانی در کویر و ...


این تور برای گروه های خصوصی (خانوادگی، دوستانه و ...) در هر تاریخی که شما بخواهید، اجرا می شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22518435 (021) تماس بگیرید.
خدمات

وسیله نقلیه توریستی در اختیار، 1 صبحانه، 1 ناهار، 1 شام، اقامتگاه (چادر)، بیمه (تا سقف 640 میلیون تومان دیه كامل و 10 میلیون تومان هزینه درمانی)، تیم اجرایی و ...

لوازم ضروری

 كارت ملی، كفش مناسب برای پياده روی، ظروف شخصي (ليوان، بشقاب، قاشق و چنگال)، پوشاک مناسب فصل، کیسه خواب، زیر انداز کیسه خواب، چراغ قوه، لوازم بهداشتی شخصی

چه چیز کویر برای شما جذابیت بیشتری دارد؟ آرامش؟ سکوت؟ آسمان آرام و پر ستاره؟ تماشای طلوع خورشید؟ رمل های گرم و نرم؟ چند ضلعی های کویر؟ قدم زدن روی دریاچه نمک؟ تماشای جزیره سرگردان؟

در تور یک و نیم روزه کویر مرنجاب، تمام این زیبایی ها میزبان شما هستند. شب هنگام، تماشای آسمانی صاف و چراغانی به شما آرامشی وصف ناپذیر می دهد؛ آسمانی که در شهرهای غبارآلود دیده نمی شود.

از سکوت و آرامش شب کویر لذت می برید و بعد هنگام سپیده دم طلوع زیبای خورشید را بر فراز رمل های شنی مشاهده می نمایید.

قدم زدن روی دریاچه ای از نمک و صدای خورد شدن بلورهای نمک، تماشای چند ضلعی های نامنظم، جزیره سرگردان، و همچنین بازدید از کاروانسرایی تاریخی که مربوط به دوران صفویان بوده و در کنار جاده ابریشم واقع شده است، از دیگر جاذبه های این تور کویر است.

برای لذت بردن از این همه زیبایی با تور گاندو همسفر باشید.

لذت تماشای طلوع از پس رمل های درخشان کویر مرنجاب
نمی دونید وقتی به عشق تماشای ستاره های آسمون بری کویر ولی به جاش رعد و برق و ابر و بارون شدید رو ببینی چقدر ضد حال می خورید ... اما در عرض چند دقیقه، بعد از بارش شدید و خالی شدن بغض آسمون، ستاره های درخشان یکی یکی خودشون رو نشون دادن و راه شیری با درخشش هر چه بیشتر در مقابل دیدگان مهمونای تهرانی خودنمایی کرد.
  • عکس کویر
  • کاروانسرای مرنجاب
  • دریاچه نمک
  • رمل های شنی
ادامه...

برای مشاهده جزئیات کامل تورها، روی عناوین تورها کلیک کنید.
تورهای این هفته
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای هفته بعد
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای سفارشی و اختصاصی
گروه گردشگری گاندو برای دوستانی که خواهان سفرهای خصوصی خانوادگی، دوستانه و ... هستند، تورهای متفاوت و متنوعی را مطابق با میل آن ها برگزار می کند.