X متاسفانه ظرفیت تور تکمیل شده است.

تجربه قایق‌سواری در دریاچه‌ای در دل جنگل، آبشار لونک، كاروانسرای تی تی، جاده جنگلی سیاهكل به دیلمان و ...


این تور برای گروه های خصوصی (خانوادگی، دوستانه و ...) در هر تاریخی که شما بخواهید، اجرا می شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22518435 (021) تماس بگیرید.
خدمات

وسیله نقلیه توریستی در اختیار، 2 صبحانه، 2 ناهار، 1 شام، 2 میان وعده، بیمه (تا سقف 440 میلیون تومان دیه كامل و 10 میلیون تومان هزینه درمانی)، اقامتگاه (خانه محلی)، در اختيار قرار دادن قايق، تیم اجرایی و ...

لوازم ضروری

شناسنامه، پانچو (یا پو شاكی كه در مقابل بارش احتمالی باران، آب به داخل آب نفوذ نكند)، كيسه خواب یا پتوی مسافرتی، پوشاک مناسب فصل، لوازم استحمام، ظروف شخصی (بشقاب، لیوان، قاشق، چنگال)، لوازم بهداشتی شخصی

دیلمان شهری با صفا و خرم از توابع استان همیشه سبز گیلان بوده که از لحاظ تاریخی و فرهنگی و جاذبه های گردشگری، جایگاه ویژه ای دارد؛ بره سر شهری است کوهستانی، با آب و هوای معتدل؛ این منطقه دارای جنگل های دست نخورده با درختان استوار راش است. در مسیری فرعی از دیلمان به بره سر، مناطقی بکر و مناظری روح بخش وجود دارد و گروه گردشگری گاندو در این تور طبیعت گردی، در پی نمایاندن این دیدنی ها به طبیعت دوستان است.

از جاذبه های تور دیلمان به بره سر می توان به آبشار لونک اشاره کرد که یکی از دو آبشار معروف سیاهکل محسوب می شود. لونک، آبشاری دوقلوست و به علت سهولت در دسترسی و وجود امکانات رفاهی، از قطب های گردشگری این منطقه به حساب می آید. کاروانسرای تی تی از آثار تاریخی این ناحیه بوده که مربوط به عهد صفوی و منسوب به تی تی خانم، عمه ی یکی از شاهان صفوی است. این کاروانسرا که بر پای تپه ای نسبتا بلند و سرسبز برپا شده، بنایی است سنگی و آجری با یک حیاط مرکزی، یک گذرگاه هشتی و دو ایوان در اطراف هشتی. از دیگر ویژگی های تور دیلمان به بره سر، قایق سواری در دریاچه ای در دل جنگل است که به نشاط و هیجان این سفر می افزاید.

 


برای مشاهده جزئیات کامل تورها، روی عناوین تورها کلیک کنید.
تورهای این هفته
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای هفته بعد
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای سفارشی و اختصاصی
گروه گردشگری گاندو برای دوستانی که خواهان سفرهای خصوصی خانوادگی، دوستانه و ... هستند، تورهای متفاوت و متنوعی را مطابق با میل آن ها برگزار می کند.