تورهای سفارشی و اختصاصی > تورهای جشن تولد

تور جشن تولد

یکی از مراسم و دورهمی هایی که برای همیشه در ذهن همه باقی می مونه، جشن تولدِ که خاطرات بسیاری رو هم برای میزبان و هم برای مهمون ها رقم می زنه. امروز همه به نوعی دنبال تفاوت در برگزاری مراسم شون و سورپرایز کردن مهمون هاشون هستن.

اگر دنبال مراسمی متفاوت برای برگزاری جشن تولدتون و به یادماندنی تر کردن مراسم تون هستید، گروه گردشگری گاندو با یه سری پیشنهادات و خدمات ویژه شما رو در رسیدن به هدف تون کمک می کنه.

 

تا حالا فکر کردید که برگزاری جشن تولد در دل طبیعت بکر، در هوای آزاد و به دور از ازدحام های شهری تا چه حد می تونه متفاوت و خاطره انگیز باشه؟ تولد شما می تونه میون درختای زیبای جنگل، در اعماق زمین و وسط یه غار بکر، در دل کویر و زیر آسمون پرستاره اش، کنار آبشار با همهمه شنیدنی اش، لب ساحل و در  کنار آتیش، روی قله کوه یا نه، توی یه باغ خصوصی خیلی شیک و مجلسی برگزار بشه.

 

تجسم کنید که با گروهی از دوستان و اقوام و افرادی که برای شما مهم هستن و از بودن با اون ها خوشحال می شید، یکی دو روز شاد و فراموش نشدنی رو در یک منطقه زیبا و خوش آب و هوا بگذرونید و از تک تک لحظه های جشن تولدتون لذت ببرید و جالب تر و قشنگ تر اینه که باعث شادی و خوشحالی عزیزان تون هم می شید.

 

البته این برنامه می تونه در جهت سورپرایز کردن عزیزان تون هم باشه. به این شکل که شما می تونید برای دوست یا یکی از اعضای خانواده یا کسی که برای شما مهمه یه جشن تولد متفاوت بگیرید و خوشحالش کنید. به همین منظور گروه گردشگری گاندو با فراهم کردن شرایط مناسب، خدمات عالی، محیطی زیبا و بکر به شما یاری می رسونه که متفاوت باشید.

برخی از تورهای پیشنهادی
تور یک و نیم روزه کویر مرنجاب
تور جنگل مرس سی
تور آبشار شاهان دشت
تور جنگل پیسه سون
تور ییلاق فیلبند
تور جنگل الیمستان
تورهای سفارشی و اختصاصی
گروه گردشگری گاندو برای دوستانی که خواهان سفرهای خصوصی خانوادگی، دوستانه و ... هستند، تورهای متفاوت و متنوعی را مطابق با میل آن ها برگزار می کند.