آرشیو عکس ها و خاطره ها > عکس ها و خاطراتی از جنگل مرس سی

عکس ها و خاطراتی از جنگل مرس سی (چهارشنبه 13 خرداد 1394)

شما می توانید عکس ها و خاطرات خود از این تور را به ایمیل recollection@gandotours.com  ارسال نمایید تا بعد از بررسی با ذکر نام خودتان در این بخش قرار داده شود.

جنگل راش دنیا درفشیان نوشته:

امروز یعنی 94/3/13 من بهترین و پرهیجان ترین سفر را کردم. من و دوستان پدرم و همراه آقای مجید اسکندری نژاد به جنگل مرس سی رفتیم و پیاده روی کردیم. آنجا به من و همه خیلی خوش گذشت و امیدوارم که بتوانم دوباره به همچین سفرهایی بروم و راستی من یک دوست خوب پیدا کردم به نام سایه که عروسک آقای مجید اسکندری نژاد بود. smiley درخت راش

مرس سی نیلوفر آروین نوشته:

با سلام و تشکر و قدردانی از ژیلا خانم و آقا مجید. امروز روز بسیار خوب و دلچسبی برای من بود و اولین بار بود که با تور یک روزه داخلی سفر می کردم و در کل به من و همسرم و بچه ها خوش گذشت. خیلی خیلی از شما ممنونیم. جنگل مرس سی

جنگل راش

خوش و خرم، شاید                      تا ابد پا برجا خرو نرو

جنگل راش

سنگده یگانه فضل علی زاده (10 ساله) نوشته:

خسته ایم، دیگر به سختی ادامه می دهم. تا چشمه دیگر چیزی نمانده، دقایقی دیگر به چشمه رسیدیم. آبی خنک و گوارا درون چشمه بود. از آن آب خوردیم وصورت و دست هایمان را شستیم. ناگهان متوجه نبود پرتو، کودکی 12 ساله که همراه ما آمده بود و حالا نبود. نگاهی به بالا انداختم آری همراه با پدرش در بالای تپه بودند، خیالم راحت شد. شایلی یکی از کودکان شروع به بالا رفتن کرد، پشتش رفتم. در بالای تپه عکس گرفتیم و پایین آمدیم و به سوی زیراندازها رفتیم. بعضی از مسافران خسته شده بودند و در جایی استراحت می کردند ولی بعضی ها مثل من دوست داشتند به چشمه برسند و حالا به سوی آن ها که کمی آن طرف تر استراحت می کردند برویم. روستای سنگده

مازندران پرتو نوشته:

سلام من پرتو هستم 12 سال دارم. بهترین توری که رفتم تور گاندودودانگه

فریم شایلی نوشته:

سلام. من شایلی شهیدی هستم. من آهنگ گوش کردن و خواندن را خیلی دوست دارم مخصوصا به همراه تور لیدر باحال مون. کاش تورلیدر همه تورها بودند. smiley تور یک روزه

قله خرونرو

جنگل شمال یکی از همسفران گاندو در این تور نوشته:

وارد راه به سوی چشمه شده بودیم. با این که گرمم بود ولی آن بوها که شامل انرژی و رطوبت خاصی بود برای ادامه مسیر امیدوارم می کرد. تور شمال

تور یک روزه لیلی احمدپور نوشته:

وارد راه چشمه شده بودیم. تقریبا بیشتر افراد گروه نیامده بودند و نصفی از گروه ما هم که داشتیم بهطرف چشمه می رفتیم جلو بودند. با این که گرمم بود ولی بوهای گلپر و پونه رطوبت و انرژی خاصی داشت که باعث امیدواری من برای ادامه راه می شد. اصلا فکر نمی کردم راه اینقدر طولانی باشد. با اینکه ادعا می کردم خسته شدم ولی واقعا انرژی زیادی برای ادامه راه داشتم. خوشبختانه به لطف آقا محسن که دعا می کرد باران ببارد آفتاب قهر کرده و رفته بود. به جایش مه دل انگیزی به وجود آمده بود. وقتی به چشمه رسیدیم آنچه انتظار داشتم نبود ولی آب خنک و شاداب کننده ای داشت که بسیار دل انگیز بود. خلاصه لحظه لحظه این مسافرت برای من تجربه و لذتی جدید بود به لطف گاندو.

گاندو همیشه به فکر مردم باش. تور شمال

طبیعت گردی سارا نوشته:

سفر با گروه گردشگری گاندو همیشه تجربه ای دل انگیز است. اما تور جنگل مرس سی با حضور لیدرهایی چون آقای مجید اسکندری و سرکار خانم ژیلا همواره در خاطر من و همسفرهایم می ماند. پس از گذر از میان درختان بلندقامت راش، آنچه که رسیدن به چشمه را دل پذیر می کند، صمیمیتی است که در گروه ما شکل گرفته است. طبیعتگردی

برای مشاهده تصاویر و اطلاعات بیشتر این تور، روی تور جنگل مرس سی کلیک کنید.

آیا این صفحه را می پسندید؟ 15 نفر این مطلب را پسندیده اند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
لطفا فقط در مورد همین مطلب، نظر دهید.
نظر خود را به زبان شیرین پارسی بنویسید تا دیگران را برای استفاده از نظر خود دچار زحمت نکنید.

برای مشاهده جزئیات کامل تورها، روی عناوین تورها کلیک کنید.
تورهای این هفته
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای هفته بعد
تورهای سفارشی و اختصاصی
گروه گردشگری گاندو برای دوستانی که خواهان سفرهای خصوصی خانوادگی، دوستانه و ... هستند، تورهای متفاوت و متنوعی را مطابق با میل آن ها برگزار می کند.