آرشیو عکس ها و خاطره ها > عکس ها و خاطرات تور فیلبند

شما می توانید عکس ها و خاطرات خود از این تور را به ایمیل recollection@gandotours.com  ارسال نمایید تا بعد از بررسی با ذکر نام خودتان در این بخش قرار داده شود.

فیل بند محمد قاضی زاده نوشته:

امروز شاید یکی از آروم ترین روزهای یکسال گذشته واسه من بود که با در کنار یک تیم خوب بودن و نم نم بارون خیلی قشنگ تر و کامل تر شد.

امروز از چهره های آدم هایی که می دیدم سرمای هوا کاملا به نظر می اومد اما انگار توی بچه های تور ما اینقدر که حس های خوب و انرژی های مثبت بود که کسی سرمای هوا رو حس نکرد.

پیاده روی وسط یک روستای زیبا زیر نم نم بارون، شبنم هایی که از روی برگ درختا با پایین می ریختن و قطره هایی که سر و صورت همه مون جاری بود، آبی که کف رومی شست و می رفت پایین...

انگار همه حس های منفی یکسال گذشته رو با خودش شست و برد.

امروز انگار هیچ کسی توی دلش هیچ حس بدی نبود. یک عالمه حس خوب ...تور فیل بند

فیلبند آریا نوشته:

بسیار از هوای پاک و طبیعت بکر فیلبند لذت بردم و مقداری از تنش های زندگی شهری رها شدم. تور فیلبند

مناظر فیلبند

عکس فیلبند فرزانه مولوی نوشته:

روز جمعه 4 مهر مهمان تور گاندو بودیم و سفر خوبی داشتیم. به خصوص با ورود به منطقه فیلبند گویی به منطقه ای متفاوت وارد شدیم و با طبیعت بکر منطقه آشنا شدیم. همانطور که انتظار می رفت چمنزاری وسیع و مراتع سرسبز همراه تک درختان آن و گله های گوسفند و تلفقیق از ابر و مه و خانه های ییلاقی بر زیبایی منطقه افزود.

اما در قسمت های بالای ییلاق مه و باران که هر لحظه بیشتر می شد باعث شدنتوانیم بیشتر پیشروی کنیم و در یک قسمت مسکونی اتراق کردیم. در مجموع خوب بود. عکس فیل بند

تصاویر فیل بند منا بهادری فر نوشته:

امیدوارم باز هم در سفرهای آتی با شما همراه باشیم؛ امروز روز خوبی بود و حس خوبی را تجربه کردم. تصاویر فیلبند

هوای فیل بند مریم بهمن اف نوشته:

سلام امروز هم مثل روزهای گذشته گذشت. اما برای ما یک روز خاص با کلی اتفاقات خاص بود. امروز به ما خیلی خوش گذشت. امیدوارم همه همسفران ما همیشه روزهای خوب و پر هیجانی را تجربه کنند.

برای ما بسیار عالی بود

ممنون خدا ... هوای فیلبند

طبیعت فیلبند

طبیعت فیل بند پریسا نصیری نوشته:

سلام امروز روز خوبی کنار دوستان داشتم و با افراد جدیدی آشنا شدم و تجربه های زیادی کسب کردم و فردا مدرسه دارم.

از این بهتر نمیشه. ممنونم از همه شما عزیزان smiley طبیعت فیلبند

تور یکروزه فیلبند خانم رستگار نوشته:

سلام و ضمن تشکر از تور خوبتون. امیدوارم همیشه شاد و خوشباشید. تور یک روزه فیل بند

تور یکروزه فیل بند خانم بلالی نوشته:

در مجموع گردش و تور خوبی بود و خوش گذشت و از این که با دوستان جدیدی آشنا شدم بسیار خوشحال هستم. تور یک روزه فیلبند

چلاو خانم پوران نوشته:

دومین سفر من به فیلبند. باز هم یکی از بهترین خاطره هارا برام ساخت. امروز هوا و هم گروهی ها خیلی خوب بودن. امیدوارم سفرهای خوب همیشه پا بر جا باشن.

همه افراد این گروه خوب بدن و این گروه یکی از بهترین گروه ها بود.

مرسی از گاندو و لیدر گرامی smiley جنگل چلاو

تصاویر فیلبند

تور افسانه و حسام نوشتن:

صبح اول وقت ساعت 5 وقتی همدیگرو دیدیم خیلی بد بود ... همه خواب آلود بودن؛ انگار نمی خواستن انگار نمی خواستن با هم گرم بگیرن ... اما بعد از حرف های مرآت و معرفی کردن ... خیلی ی ی ی ی ی ی ی ی ی خوب شد

قربون بچه ها برم کم نذاشتن. یکی بیاد اینا رو از برق بکشه .... تور

منطقه چلاو سعید مرادی نوشته:

در مورخه 4/7/93 در قالب یک تیم توسط آژانس گاندو به همراه دوستان خوبم در تور فیلبند شرکت کردیم. با توجه به این که بنده کوهنورد هستم و عاشق فتح قله هستم امروز تصمیم گرفتم با اجازه لیدر تور به همراه دوستم آقا جمشید قله را فتح کنیم.

از روستای فیلبند که شروع کردیم به صعود باران شدید شد. آنقدر من از این باران لذت بردم که این لذت به مون اجازه نداد که لباس مخصوص باران بپوشم. قطرات باران که آستین های مرا لمس می کرد، شدیدا به من انرژی می داد. گام های بلندی به سوی قله برداشتم، باران شدید و شدیدتر می شد که باور کنید وزنمبالای صد کیلو رسیده بود ولی  ولی انرژی عجیبی سرتاسر وجودم فراگرفته بودم و تصمیم داشتم در هر صورت قله را فتح کنم. وقتی که به صد متری قله رسیدم دیگر زمان برگشتنم بود. پس از صرف ناهار به تیم ملحق شدیم.

باور کنید الان که دارم این رو می نویسم هنوز سرشار از انرژی هستم و انرژی مثبت تیم باعث تشدید آن آن شد.

همین باعث شد که یکی از پر خاطره ترین روزهای زندگی ام باشد.

خیلی خوشحالم. روستای قیل بند

فیل بند

روستای فیلبند سیمین نوشته:

یه تجربه خیس جالب. دوسش داشتم. ییلاق فیل بند

ییلاق فیلبند نرگس نوشته:

یه سفر خیلی خیلی دوست داشتنی. چون من عاشق بارون پاییزم. به همراه یه عالمه همسفرای خوب و مرجان مهربون. چلاو

filband حمید کاظمی نوشته:

سلام امروز روز خوبی بود چون با گروه خوبی مرتع نوردی و جنگل رفتم. خصوصا با بچه های پر انرژی و رفیق صمیمی که توی این جور کارها پای ثابت هست. خوش گذشت. image of filband

تور فیل بند

فیلبند سیامک تجدد و فاطمه منصور نوشته:

درود. روز پنجشنبه خیلی اتفاقی تصمیم گرفتم به مسافرت برم. به همسرم تلفن زدم او نیز موافقت کرد. در گوگل سرچ کردم تور یکروزه 93/7/4 در صفحه اول گوگل لااقل ده لینک باز شد. بصورت خیلی اتفاقی یکی رو انتخاب کرده وارد سایت gandotours.com شدم و بازم اتفاقی تور فیلبند رو انتخاب کردم و خرید انجام دادم. شب با کلی خستگی ساعت 2:30 خوابیدم. صبح دعا کردم که ای کاش ساعت زنگ نمی زد امازد! و ما راهی سفر شدیم.

از مصاحبت با گروه و لیدرها شگفت زده شدیم. از لحظه لحظه جمعه لذت بردیم و این بار آرزو می کردیم که این سفر تمام نشود.

در انتها فقط و فقط از یک چیز گله دارم:

ترافیک خر است گاو من است! فیل بند

راه فیلبند فرهاد شجاع نوشته:

عرض سلام و ادب

امروز جمعه 93/7/4

آشنایی با افراد مختلف در اولین تجربه سفر به فیلبند برای من یکی از زیباترین خاطرات بوده و نیز انتقال انرژی برای شادی افراد تمام تلاش من برای امروز بوده. یه روز بارانی و مه بسیار زیبای فیلبند تصاویر فوق العاده ای در ذهن من بجای گذاشته.

یک عمر شادی را برای شما و گروهتان آرزومندم. مسیر فیلبند

راه فیل بند منا بهمن اف نوشته:

امروز هم مثل همه روزهای خداوند بهترین روز بود. با بهترین ها آشنا شدم، بهترین لذت را از طبیعت بکر بردم. همه چیز عالی بود. هوا بارانی و لذت دور هم بودن با دوستان جدید ...

هر روزتان سبز و زیبا باشد. مسیر فیل بند

مسیر چلاو علیرضا نوشته:

مسافرت و همسفرای خوبی داشتم و خیلی خوش گذشت چون کلی خیس شدیم و موش آب کشیده شدیم!!

به امید روزهای بهتر راه چلاو

مسیر منطقه چلاو نادر اوجاقی نوشته:

با عرض سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیزم

روز پر نشاط و سراسر خاطره انگیزی را به لطف دوستام داشتم. امیدوارم به لطف خداوند متعال هگی سالم و سلامت باشند.

به امید دیداری دوباره مسیر منطقه چلاو

تور فیلبند

تور فیلبند امیر نصیری نوشته:

سلام من چند ماه پیش می خواستم تور فیلبند رو با دوستم بیام، امروز قسمت شد که در کنار خانواده و دوست عزیزم به این تور آمدیم و عاشق ابر و مه و بارون جنگل بودم.

هی که عکس ها رو در فیس بوک نگاه می کردم می گفتم ای کاش بتوانم من هم این سفر را بروم که شکر خدا انجام شد. با گروه پر انرژی و همراهی خوب لیدرها.

با تشکر از شما تور فیل بند

برای اطلاع از برنامه سفر تور فیلبند روی فیلبند کلیک کنید.

آیا این صفحه را می پسندید؟ 36 نفر این مطلب را پسندیده اند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
لطفا فقط در مورد همین مطلب، نظر دهید.
نظر خود را به زبان شیرین پارسی بنویسید تا دیگران را برای استفاده از نظر خود دچار زحمت نکنید.

برای مشاهده جزئیات کامل تورها، روی عناوین تورها کلیک کنید.
تورهای سفارشی و اختصاصی
گروه گردشگری گاندو برای دوستانی که خواهان سفرهای خصوصی خانوادگی، دوستانه و ... هستند، تورهای متفاوت و متنوعی را مطابق با میل آن ها برگزار می کند.